Prodejní stránka, která opravdu prodává

Spousta nezasvěcených lidí do online podnikání má mnohdy představu, že když mají svou webovou vizitku – stránky “O mně”, “Co dělám”, “Kontakt”, “Produkty a služby” a tak podobně, kde mají nabídku svého produktu – budou prodávat online kurzy jako na běžícím páse. Rychle zbohatnou a odejdou bydlet do Karibiku.

Takhle to ale nefunguje…

Vy už možná víte, že je potřeba mít správně napsanou prodejní stánku. Takovou, která opravdu prodává.

Víte, že napsat na web název online kurzu, co obsahuje, uvést cenu a tlačítko “Koupit” nestačí. Ano, i to je prodejní stránka, ale neprodává tolik, kolik chceme. Ve skutečnosti neprodává vůbec.

JE DŮLEŽITÉ UMĚT SPRÁVNĚ NAPSAT PRODEJNÍ STRÁNKU

A tady dělá většina lidí tu největší chybu. >> Často ani neví, kdo je jejich ideální zákazník!
Říkají: “Můj kurz dokáže pomoct každému”. Chtějí prodat všem bez rozdílu, a tak svou nabídkou nezaujmou nikoho.

Takže tou nejzákladnější podmínkou pro správně napsanou prodejku je:

>> Znát svého ideálního zákazníka!

A nejen základní údaje jako věk, pohlaví, zájmy, … ale i podrobnou situaci, ve které se nachází v souvislosti s problémem, který řeší váš online kurz – myšlenky, které se zákazníkovi honí hlavou, emoce, které prožívá a nebo obavy, jež mu nedají spát.

A taky znát vytoužený výsledek, jež přirozeně vyplývá z vyřešení jeho tíživé situace.

>> Od poznání těchto situací, myšlenek a emocí se odvíjí obsah prodejní stránky a tedy její kvalita, funkčnost…

(Mimochodem, umění psaní prodejních stránek se můžete naučit v našem online kurzu Prodejní text za 30 dní.)

6 HLAVNÍCH ČÁSTÍ SKVĚLÉ PRODEJNÍ STRÁNKY

To co dělá prodejní stránky funkčními, je kromě výše uvedeného i logicky seřazena struktura – co psát v úvodu, uprostřed, nakonec, kdy představit produkt, atp.
Pojďme na to…

1. MAGNETICKÝ ÚVOD
Hned na začátku je potřeba získat pozornost návštěvníka stránky a zaujmout, aby četl dál. Pak díky živému popisu problémové situace, ve které se nachází, ho ujistit, že text se týká toho, co aktuálně řeší. Ujistit ho, že rozumíte tomu, co prožívá. Popíšete vytoužený výsledek.

2. INSPIRACE K AKCI
Následně představíte hlavní myšlenku, jádro problému a řešení. Váš ideální zákazník si musí uvědomit, že něco dělá špatně a proto nepřichází vytoužený výsledek. Musí si říct: “Ahááá… Tak takhle to je!” Pozor, ještě není vyhráno… Zde se začínají v jeho mysli vynořovat nejrůznější pochybnosti a námitky, které je třeba vyvrátit.

3. MOST K PRODEJI
Tady se snažíte zvednout touhu po změně skrze vizualizaci. Představíte vaši unikátní metodu (zatím ne produkt), něco, co dělá vaše řešení jedinečné a funkční proti ostatním řešením na trhu.

4. PŘEDSTAVENÍ PRODUKTU
Tohle je část, kterou zpravidla používají všichni (ale zároveň je to jediná část). Vidíte, co vše předchází představení nabídky? Teď můžete popsat svůj produkt, jaké má parametry a hlavně, co je jeho přínosem.

5. ZVÝŠENÍ HODNOTY A SNÍŽENÍ RIZIKA
Vaše nabídka online kurzu může být skvělá, ale ještě lepší bude, když nabídnete něco navíc zdarma. Bonusy i snížení ceny. Součástí nabídky zpravidla bývá i garance, která sníží riziko ztráty, protože zákazník má pochyby: “Co když to náhodou nebude fungovat?”

6. FINÁLNÍ ROZHODNUTÍ
Přehledně shrnete, co vše zákazník nákupem získá a uvedete finální cenu v porovnání s hodnotou kurzu včetně bonusů. Odstraníte poslední obavy a námitky třeba pomocí referencí spokojených zákazníků a nakonec zdůrazníte, že tady a teď je čas, kdy se rozhoduje o tom, zda svůj problém zákazník vyřeší nebo bude nadále žít po staru.

Tohle je 6 hlavních částí skvělé prodejní stránky, jež zajistí, že se váš kurz bude opravdu prodávat.

SKVĚLÁ PRODEJKA JAKO DÍLEK SKLÁDAČKY ÚSPĚŠNÉHO ONLINE PODNIKÁNÍ

Když máte napsanou prodejní stránku, může se zdát, že stačí na ni už jen přivést dostatek ideálních zákazníků, aby nakoupili. 

Pokud chcete spustit jednu prodejní kampaň, něco vydělat a pak svůj online byznys zabalit, tak ano…
Ale pokud chcete vybudovat funkční podnikání, které vám vydělává dlouhodobě a pomáhá stále víc a víc lidem zlepšovat život… Budete potřebovat strategii dělanou přímo na míru vám a vaší expertní oblasti podnikání.

Můžete třeba využít strategickou konzultaci zdarma, kde od našeho byznys konzultanta získáte analýzu vašeho podnikání. Společně odhalíte slabiny a možné překážky na cestě a hlavně nastavíte akční plán, díky čemuž bude váš růst rychlejší.

Komentáře