Milionový expert byznys bez pokusů a omylů (zkratka ke svobodě)

Jak při budování expertního byznysu přeskočit tu těžkou část pokusů a omylů a být úspěšný mnohem rychleji?

Touhle otázkou se Pavel Říha a my všichni v Placeni za existenci zabýváme poslední roky a i díky tomu jsme pomohli klientům vydělat více jak 100.000.000 Kč a naučili je jak pomoci násobně více lidem.

Zároveň stále vidíme mnoho expertů, kteří budují svůj expert byznys těžkou cestou, která většinou končí větou: „Onlajn nefunguje.“ nebo „Lidi to nezajímá.“

A nic z toho není pravda. V dnešním e-mailu se dozvíte jak zkrátit dobu budování expert byznysu o několik let a výrazně si to zpříjemnit. Je to zkratka ke svobodě.

A co spojuje ty experty, kteří na to jdou špatně?

✅ Nejprve tvoří produkty a pak až řeší, jak je prodat.

✅ Nejsou v kontaktu se svými klienty a ideálními zákazníky a tak jsou plní nejistoty, zda o jejich produkty bude zájem.

✅ Nemají jasně definováno, jaký problém svým klientům řeší a tak si od nich kupuje velmi málo lidí.

✅ Tráví spoustu času na sociálních sítích aniž by měli funkční byznys na pozadí.

✅ Prodávají příliš levně a tak se honí jako křeček v kolotoči a nemají dost peněz na studium nebo dovolenou.

✅ Řeší příliš obecný problém a tak vlastně nikdo neví, jestli to řeší i jejich problém nebo ne.

✅ Mluví o tom, co lidé potřebují místo toho, aby mluvili o tom, co lidé chtějí.

Takhle to trvá několik měsíců nebo i let… a je to sakra dřina.

Je to POKUS – OMYL – POKUS – OMYL – POKUS – OMYL…

V podstatě jen doufají, že TEĎ už to bude jiné, TEĎ už to bude bestseller a úspěch přes noc. TEĎ už to lidi zaujme a rozkřikne se to.

Jenže…

A) Doufat není dobrá strategie. Ve skutečnosti to není strategie.

B) Takhle to nefunguje.

Každý úspěch přes noc většinou trvá vytvořit 5-10 let. Jenže to nikdo nevidí.

I když jste na Silvestra viděli ohňostroj na náměstí ve městě… Tak ten taky nepřipravili za 3 minuty před půlnocí. Takový ohňostroj se chystá celý den. Opravdu, zeptejte se.

Třeba 5-10 hodin příprav pro 5 minut oslav.

A stejné to je s úspěchem v jakémkoliv byznysu. I v tom expertním.

Několik let makáte, ujasňujete si svou expertizu, poznávate ideálního zákazníka, učíte se prodávat a pak jednou po těch x letech to pochopíte, všechno zapadne a přijde první statisícová/milionová kampaň.

GRATULUJI! Jste na svobodě.

A chcete znát zkratku?

Chcete vědět, jak se vyhnout té těžké části, kdy ostatní zkouší POKUSY – OMYL a jen doufají?

Chcete se rovnou posunout k té části, kdy se zabýváte tématem, které milujete, bavíte se s lidmi na stejné vlně, pomáháte jim a tím budujete úspěšné podnikání?

Tak já vám to řeknu.

PROSTĚ TU TĚŽKOU ČÁST PŘESKOČTE…

Jak to myslím?

Tak jak to píšu. Je to jako když si pustíte film a přeskočíte nudný začátek a pustíte si ho rovnou od 20. minuty. U prvního polibku hlavních hrdinů…

To stejné udělejte v byznysu.

To, co lidé, kteří nakonec po období POKUS-OMYL udělají a přinese jim to úspěch je to, že se vrátí k základům – ke svému ideálnímu zákazníkovi:

👉 k tomu, jaký problém mu vyřeší,

👉 a jak ho budou inspirovat, aby šel do akce a opravdu svůj problém řešil.

A jak tohle všechno rozlousknout během jednoho dne?

To je ta krása. 

Stačí se rovnou posunout do té části, kdy si se stejně naladěnými lidmi povídáte o něčem, co milujete a přímo tím budujete vaše úspěšné podnikání.

Prakticky to znamená to, že si třeba na jeden den domluvíte 4-5 rozhovorů s vašimi klienty a s každým se 90 minut pobavíte o tom, co v rámci vašeho tématu řeší – říkáme tomu „Přítel na telefonu„.

Ale ať už to uděláte přes telefon, přes Zoom nebo přes stůl u kafe… výsledek bude stejný – porozumíte vašemu ideálnímu zákazníkovi:

👉 pochopíte, jaké má problémy a proč ho trápí,

👉 zjistíte, co už zkoušel pro jejich vyřešení a nefungovalo to,

👉 zjistíte, jak se kolem toho cítí,

👉 pochopíte vůči čemu je skeptický a co je pro něj těžko uvěřitelné,

👉 poznáte jako námitky a pochybnosti,

👉 naučíte se s ním mluvit tak, aby vám porozuměl.

… a jak vám to pomůže prodávat a vydělávat peníze, abyste nemuseli zpátky do zaměstnání nebo ho konečně opustit?

Ta nejčastější chyba je, že lidé chtějí prodávat něco, co lidé nechtějí. Když strávíte den se svým ideálním zákazníkem, budete přesně vědět co chce.

A když víte, co váš ideální zákazník chce a nabídnete mu to… Co myslíte, že se stane? Řekne „Tady máš moje peníze“ $$$

Pokud chcete posunout váš byznys na další úroveň, existují dvě cesty:

1) Pokus-omyl – únavná, frustrující, s pochybnými a nejistými výsledky.

2) Poznání ideálního zákazníka a vydefinování jasného problému, který řeší a za který velmi rád zaplatí.
První cesta může trvat roky a můžete vyhořet.

Druhá cesta je o tom, že rovnou děláte to, co vás baví a byznys vybudujete klidně během několika málo měsíců, když znáte pár základních strategií.

Ale porozumění ideálnímu zákazníkovi je to zdaleka nejdůležitější pro úspěch vašeho byznysu.

Mnohem důležitější než jestli umíte nastavit reklamu, jste na instagramu, máte Mioweb nebo Divi nebo jaké máte na webu barvy. To pro vás vyřeší asistent za 300+ Kč na hodinu.

To co rozhoduje o milionech je, jestli jste správně vystihli problém vašeho zákazníka. 

Tak přeskočte tu těžkou část a běžte za lidmi na stejné vlně a oni vám řeknou vše, co potřebujete.

P.S.: Pokud nevíte, jak přesně to uchopit a jak s dobrou znalostí ideálního zákazníka postavit funkční byznys, zvýšit váš dosah i příjmy… Přijďte na úvodní konzultaci Milionového patrona a zjistíme, jak bychom vám mohli ve vašem byznysu pomoci. Všechno info najdete zde >>

Komentáře