[NÁVOD] Jak získat 3x návratnost zlaté brány a ušetřit 10 měsíců NEJISTOTY

Venku prší a vy koukáte na výsledky zlaté brány, vašeho funnelu… Do reklamy jste za poslední týden dali 3500 Kč, ale přišli prodeje pouze dva prodeje dohromady za 1500 Kč. 

Tolik různých otázek a na všechny stejná odpověď:

👉Proč se mi nevrátila ani polovina investovaných peněz?

👉Je to kvůli tomu, že neumím s reklamou?

👉Je to kvůli vstupní stránce?

👉Je to kvůli tomu, že lidi nezaujme prodejní stránka?

👉Je to kvůli tomu, že pro lidi není dostatečně zajímavá nabídka?

Každá z těchto otázek působí jen více a více nejistoty.

Většina lidí na tyto otázky totiž neumí najít správnou odpověď. A díky tomu pak řada expertů začne pochybovat sama o sobě. 

Jak to vím? Já i ostatní experti z našeho týmu se s tím setkáváme na konzultacích. Slyšíme naše klienty říkat věci jako: „Na mě je to příliš složité.“ „Tolik různých věcí se snad nikdy nenaučím.“ „Vůbec nevím, co s tím.“ „Lidé o to asi nemají zájem.“

A řeknu vám jednou: TENHLE STAV BERE OBROVSKÉ MNOŽSTVÍ ENERGIE A OBÍRÁ VÁS O MOTIVACI.

A řeknu vám ještě jednu věc: Jde to snadno změnit.

Jenže většina lidí neví jak.

A tak se klidně 10 měsíců trápí s tím, jak svou nefunkční zlatou bránu spravit.

Bylo to 10 dlouhých měsíců nejistoty, pochyb o sobě samé a stresu, že projekt neroste… Tohle všechno je černá můra každého experta. Víte proč? Protože když to takhle zůstane příliš dlouho, budete se muset nechat zaměstnat.

Je to tak. To, že se povede jedna kampaň, i když vydělá klidně pár set tisíc Kč… neznamená, že z toho můžete žít do nekonečna.

Je potřeba zajistit pravidelné příjmy a k tomu i stabilní přísun nových ideálních zákazníků, kteří budou milovat vaše produkty.

Teď už k tomu, jak se lze z této situace dostat.

Existují tři cesty:

1) V prvním případě vidíme klienty, kteří se zaseknou a stojí na místě – tady se budete utápět ve vlastní nejistotě a většinou z pouhé neznalosti, co s tím.

2) V druhém případě vidíme klienty, kteří jdou cestou pokus-omyl – tady budete úplně vyčerpaní a demotivovaní a nakonec řeknete „onlajn nefunguje“.

3) A třetí cestu vám prozradím až za chvíli = tahle vám přinese výsledky.
Jak to vím? Sám jsem vyzkoušel všechny tři cesty.

Pojďme si všechny tři cesty rozebrat trochu víc do hloubky.

V prvním případě to jsou lidé, kteří buď vůbec nevědí, jak situaci řešit a nebo už od někoho slyšeli, co s tím, ale přijde jim to strašně složité. Neví jak přesně na to a bojí se nejistého výsledku. A takhle to vydrží klidně 10 měsíců, kdy jen tak něco „šmudlají“, ale byznys se neposouvá. Pak se vydají buďto druhou a nebo třetí cestou.

V druhém případě klienti zkouší stavět nové a nové zlaté brány. Pokaždé s novým produktem (každý musí doručit), pokaždé s novou prodejní stránkou (každou musí napsat), pokaždé s novými texty do reklam, pokaždé s novým nastavením FAPI a SmartEmailingu, pokaždé s novou vstupní stránkou, … TO VŠE STOJÍ OBROVSKÉ MNOŽSTVÍ ENERGIE, ČASU A PENĚZ A VÝSLEDKY STEJNĚ NEPŘINESE. 

A tak zbývá třetí možnost a ta se nazývá: STRATEGICKÉ LADĚNÍ A ŠKÁLOVÁNÍ.

Podstatou tohoto přístupu je, že:

A) vezmete to, co už máte (nefunkční zlatou bránu), 

B) zanalyzujete to a zjistíte, kde to lze zlepšit,

C) ladíte jednotlivé kroky,

D) škálujete.

Pojďme si k tomu říci více…

A) Díky tomu, že si vezmete to, co už máte, tak ušetříte obrovské množství energie oproti druhé cestě.

B) Jak zanalyzovat zlatou bránu? 
Takže třeba konverzní poměr reklamy zjistíte tak, že vezmete číslo, kolikrát byla vaše reklama zobrazena (např. 35571 zobrazení) a kolikrát na reklamu někdo kliknul (a tím se dostal do dalšího kroku – např. 672 kliknutí)

Pak spočítáte konverzní poměr reklamy takto: 672/35571 = 1,89%

Co vám toto číslo říká? Že v 1,89 případů ze sta, když se vaše reklama zobrazí, tak daný člověk udělá akci, kterou chcete, klikne na odkaz a jde na váš web.

Obecné doporučení kolem konverzního poměru reklamy je, že by měl být alespoň 3, ale spíše 5 %.
A takhle musíte postupně spočítat všechny jednotlivé konverzní poměry všech kroků vaší zlaté brány:

✅ Kolik % lidí, kteří kliknout na reklamu také počkají až se jim stránka opravdu načte?

✅ Kolik % lidí, kterým se načetla vstupní stránka vyplnilo e-mail a jméno?

✅ Kolik % lidí, kteří vyplnili e-mail a jméno potvrdili svůj kontakt v double optinu?

✅ Kolik % lidí, kteří potvrdili své kontakty přešli na objednávkovou stránku?

✅ Kolik % lidí, kteří přišli na objednávkovou stránku vyplnili všechny údaje a přešli k platbě?

✅ Kolik % lidí platbu úspěšně dokončilo?

✅ Kolik % lidí si koupilo upsell?

A ve chvíli, kdy máte takto zanalyzovanou celou zlatou bránu, můžete začít s laděním.

C) Jak vyladit jednotlivé kroky zlaté brány?
Jako první vám řeknu podstatnou věc: jen 20 % úspěchu zlaté brány stojí technickém nastavení.
Takže pokud máte obavy, jestli jste všechno technicky správně nastavili, najměte si asistenta za 300 Kč/hodinu, který to celé během hodinky zkontroluje, opraví případné chyby a navždy to pusťte z hlavy. (A s asistentem spolupracujte dlouhodobě)

Pokud asistenta nemáte, odepište mi, brzy budeme schopní vám doporučit skvělé lidi.

A co tedy stojí za 80 % úspěchu zlaté brány? 

👉 Porozumění ideálnímu zákazníkovi.

👉 Jak dobře dokáže zákazníka inspirovat k akci.

👉 Jestli dostal nabídku, která se neodmítá.

A teď vám poradím jednu techniku, která vám vyřeší všechny tři výše zmíněné body. Ale POZOR. Je obrovsky komplexní, rozhodně ji nezvládne každý a chce velkou odvahu.

Nazvali jsme ji PŘÍTEL NA TELEFONU. Spočívá v tom, že si zavoláte s vašimi ideálními klienty a ptáte se jich.

Takže už chápete, že jsem si dělal legraci. Je to absolutně jednoduché a zvládne to každý. I VY!
A jak vám to pomůže?

Představte si, že se spojíte s 5 klienty na hodinu a půl. Je to investice 7,5 hodiny vašeho času.

A představte si, že ten čas strávíte povídáním o tématu vaší zlaté brány – např. Jak se zbavit deprese nebo Jak naučit psa základní poslušnost.

Za 7,5 hodiny, kdy se bavíte s vaším ideálním zákazníkem, tak se dozvíte všechno:

✅ Porozumíte tomu, co ho trápí, proč to potřebuje řešit, co mu to způsobuje, co všechno už zkoušel k vyřešení svých problémů atd.

✅ Zjistíte, co by ho inspirovalo k tomu, aby vyzkoušel novou cestu, kterou vy nabízet. 

✅ Také zjistíte, jaké k tomu má otázky, čemu nerozumí, jaké má námitky a pochybnosti a můžete mu je zkusit vysvětlit. 

✅ Řekne vám, kolik času, energie a peněz ho stojí to, že stále řeší svůj problém a dá vám to skvělou informaci o tom, jakou hodnotu mu přinese váš produkt.

A co potom s těmito informacemi?

Upravit jednotlivé kroky zlaté brány, aby více reflektovaly vašeho ideálního zákazníka – předěláte:

👉 reklamu,

👉 vstupní stránku,

👉 nabídku,

👉 prodejní stránku,

👉 objednávkovou stránku…

Poté týden počkáte a znovu zanalyzujete všechny kroky – vidíte to zlepšení, když to najednou píšete pro konkrétního ideálního zákazníka? Já vám to řeknu – ANO, VIDÍTE!

D) Jak a proč školovat zlatou bránu.
Celý příklad výše jsem ukazoval na příkladu investice 500 Kč denně do reklamy a návratnosti pouze 42 %.
Co by pro vás znamenalo kdybyste do reklamy dali 5000 Kč denně a KAŽDÝ DEN VÁM TO VYDĚLALO 10000 Kč? To je 150000 Kč měsíčně zisk.

Pro většinu lidí to znamená, že už nemusí vůbec řešit náklady v podnikání a že si můžou pohodlně vyplatit dostatek peněz, který jim dá svobodu.

Takže už chápete proč škálovat zlatou bránu… a JAK to udělat? Když už máte vše skvěle vyladěné, tak začnete zvyšovat rozpočet. Tím se začnou měnit jednotlivé konverzní poměry, protože budou přicházet i méně relevantní lidi a tak vás čeká další ladění… jenže v této fázi už víte jak na to a víte PROČ SE TOMU VĚNOVAT.

Na závěr vám řeknu krátký příběh.

Byla jedna zlatá brána, která měla 105% návratnost. Majitelka této zlaté brány z toho nebyla úplně šťastná, protože jeden týden to fungovalo a další zase ne. Bylo to jako na houpačce. Spolu s tím se houpaly i její emoce. Majitelka této zlaté brány se vydržela houpat 10 měsíců, než konečně prošla „Přítele na telefonu“, poznala lépe svého ideálního zákazníka a celou zlatou bránu zlepšila. A co jí to přineslo?

TROJNÁSOBNOU NÁVRATNOST = za každou 1 Kč investovanou do reklamy, přijdou ještě ten den 3 Kč zpátky.

Touhle majitelkou je naše Patronka Nikča a celý tento e-mail je vlastně inspirovaný jejím příběhem. Je totiž skvělá, pomáhá lidem zbavovat se stresu skrze dech a je v tom sakra dobrá.

A kromě toho umí strategicky ladit a škálovat zlatou bránu a mnoho dalších věcí, které můžou váš expert byznys posunout na další úroveň.

Pokud byste chtěli s Nikčou nebo někým dalším z našich Patronů spolupracovat a chcete, aby vám pomohli třeba vyladit vaší zlatou bránu, můžete se zaregistrovat na úvodní konzultaci, kde probereme možnosti, jak vám můžeme pomoci.

Stačí vyplnit krátký dotazník a vybrat si termín konzultace dole na této stránce >>

To je pro dnešek vše. Pokud máte pocit, že toho dnes bylo moc, klidně si to přečtěte ještě 3x a hlavně to zkoušejte a nebo si místo toho přizvěte do podnikání svého Patrona, který vás celým procesem provede.

Komentáře